Pelayan Hotel

Ahad, 8 Ogos 2010

Kisah Hidup Ku

Nama Ku Megat Indra Kayangan......aku adalah seorang pelajar Maktab Kerjasama malaysia..
aku teringin menulis Novel Cinta Kayangan Ku yang terjadi dalam diri ku ini...selama aku belajar di Maktab Kerjasama Malaysia..Mungkin semua tertanya-tanya mengapa aku buat semua ini kerana bagi aku la kan semua kisah cinta aku adalah pelik kerana ....aku mula bercinta pon dekat maktab nie..hai knape la aku terjatuh cinte kat die ea....eurmmm...kadang-kadang aq pelik dan aneh jugak..knape la aku suke kat die...

       Pengenalan
Ceritanya bermula waktu aq first masuk Maktab ni aku satu group pulak tu dengan org yang aq suke tu..mula-mula aq tengok die macam mahluk asing pon ada sebab dia seorg yang x banyak cakap kemudian bile aku tanye die jawap "entah tak tau" itu je la yg dia tau..namun aq rase macam nak knal dengan die dengan lebih dekat lagi.............aku pon try la dengan ilmu yang aq ade(aq nie x pandai mengurat)hehehe..
satu ari tu aq tegur la die...saya pon tanye kat die mcm nie...
saya : Awak!!....knape senyap sangat ea?ada masalah ke?
si dia: owh "entah"!! (die pon bla)
aku rase macam nak baling kasut je kat die...tapi aq nie gentelman so no violent..hehehehe.

      Dalam Kelas Kuliah
Uuuuhh...Nie la kelas Kuliah yang first bagi aq...x saba rasenye aq nak masuk kelas nie..haha..pukul 6 pagi aq dah bangon...wahhhhh!! kat umah pon jarang aq bangon mcm nie...
pada waktu kelas: aq ternampak si jantung hati aku...so aq cume tengok dari jaoh je...x berani a dekat..malu aq rase..kekekekek..
nak ikotkan cerita hari tu memang hari luck aq la...bile die satu group ngan aq lagi..ish....tapi masalahnye die tu perangai mcm mahlkuk asing..mcm mane aq nak tegor nie...(masalah jugak)
tiba mase untuk berkumpul didalam kumpulan...argghh tidak!! aq nie rase gelabah beb dah la x penah bercinta..oohh tidak ape masalah nie...tak pernah2 aq gementar macam nie...sejak dari aritu aq rase ade sesuatu yang aneh kepade mahluk asing 2....knape la time aq jumpe die atau selisih dengan die ati aq bunyi"dup...dap..dup...dap...."tidak!!
tu la kisah aq untuk sem 1..aq masih x berani nak buat ape2 pon..sedangkan die kat depan mate aq je..maybe ibu ayah aq x penah aja aq sosial mcm nie..ea la aq nie anak mak sikit...jadi nak bercinta pon susah x tau mcm mane..aq bukan mcm lelaki lain.........urmm..sem 1 pon berlalu dengan penoh mesteri...

    Semesta 2
Sekejap je aq rase dah semesta dua....aq bertekad kepada diri ku yang jika sem satu yang lepas aq dapat pointer 3.5 aq akan mintak couple kat perempuan mahluk asing 2....jadi tiba la hari yang di tunggu-tunggu iaitu hari untuk melihat pointer...jantung dan hati ku gelisah menantikan keputusan nie...aq pon redha la...bile aq check result aq alangkah terkejotnya bile aq dapat 3.5..............hatiku pon menjerit tidakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sebab aq risau tentang janji ku terhadap diri aq sendiri untuk mintak couple ngan perempuan tu..aq x de pengalaman sikit habuk pon  takde..fikiran ku pon bercelaru pk bende nie..so aq pon mengambil tindakkan drastik untuk belajar meluahkan perasaan dari kawan-kawan aq..tetapi bile aq mintak aja dari kawan-kawan aq..diaorang pon gelak...sampai mcm nak mati pon ade...aq pon heran ngan perangai dieorang sedangkan aq serius mase tu......
salah sorang dari kawan aq pon cakap..wey megat ko nie kuno la...bercinta pon ang x tau...nak jadi lelaki ke pondan nie.....aq pon kne kutok punya kutok..rase mcm sakit ati tapi apekan daya aq tetap kne buat jugak sebab tu janji aku terhadap diriku...........aq rase seperti orang bodoh belajar bercinta nie....sbb payah gile dan bukan jiwa aq untuk bercinta sebab aq tak pernah dan susah untuk menerima seorang wanita dalam hidup aq nie...tup..tup.. skarang nie perenpuan mahluk asing 2 pulak aq suke...dah mcm drama winter sonata pon ade..heheheh..

    Selepas abis belajar bercinta
selepas katam belajar ilmu meluahkan perasaan dari kawan-kawan aq nie...esoknya aq pon bercadang untuk mintak couple dan luahkan perasaan kat die..malam sebelum aq nak luahkan perasaan kat die...aq rase tak sedap hati..dan entah mcm mana aq x boleh tido lepas tu yang peliknya aq buat solat hajat dan istiharoh untuk semua nie...urmmm...mungkin ade baiknya juga..aq buat semua ni...


_ sambung_

1 ulasan:

  1. ap dah jadi ??? ta da sambungan ker ???? ta besh r lw tada smbungan ,..... uwm ....

    BalasPadam