Pelayan Hotel

Selasa, 26 Oktober 2010

luahan hati si bayi

ok-ok macam biasa intro dulu sebelum cerita....ehemm-ehemm....


untuk tajuk cerita megat kali ini ialah bayi zaman sekarang....haa..mungkin ang pa semua heran dan tertanye2 lalu ber kate awat abg megat nie..buang tebiat ke tibe-tibe cerita pasai baby nie....dah nak ada baby kew?
haa korung semua jangan salah sangka ea..megat sebenarnye petang permai lagi cantik tadi sewaktu anak kambing mahu pulang ke kandang,anak ikan main lumbe lari dan anak lembu terlangar tiang letrik...ok stop merepek...petang tadi megat ade la terbace tentang baby kat internet..macam-macam kes ade buang bayi la,bunuh bayi la,bayi bunuh org la ehhhh yg nie takde....so untuk tajuk kali nie...megat nak kongsi sikit cerita tentang bayi nie...

sesetengah ibu bapa terlalu taksub dengan dunia sampai kadang-kadang tu agak keterlaluan..

kalu angpa semua nak tau..ada ibu bapa yang terlalu taksub kartoon contoh nya bile ibu bapa dieorang nie minat la cite Superman,so dieorang nak sangat jadi superman tapi ape kan daya tak kesampaian...jalan penyelesaianya ialah anak mereka la jadi mangsa...kalau korung semua takcaye..meh megat tunjukkan gamba 
bia korung dapat imaging sikit
haaa...so kurung dapat imaging tak?tapi agak-agak korung la ape perasaan baby nie...
kalau la die boleh cakap megat rase mesti die cakap macam nie.."aii mak bapak aqu ade gak aqu pukui gune kayu jap lagi kang masuk metro pulak, panas nie pakai baju superman macm nie" haa...

tapi la kan megat rase kalau megat interview budak nie...mesti lagi dapat imaging kan...

ok situasi pertama:
Mangsa: Baby Superman

Megat: incik Baby..ape perasaan incik Baby apabila Mak ayah pakaikan baju nie kat incik??
Baby : entah la abg megat lau nak diikutkan ati caye rase nak pukui je dieorg tu...sib baik saya nie saba..
takot jadi anak derhaka...abg megat tengok a muke saya....emm

Situasi kedua
Mangsa :Baby Cute

abg megat tulung-tulung..!!

Megat : la awat ang jadi macam nie..incik baby..
Baby : ang tengok la my parent...die ingat aqu comey kew pakai baju star war macam nie..dah la baju darkvander pulak tu..aii ampeh betoii la..rimas.rimas,rimas..x cuke- x cuke...

dan dengan secara tiba-tiba....

yooo abg megat boley saya luah kan perasaan......


Megat: haa..knape?
Baby: bang tengok la..mak ayah saya tuhh..ade ke patut die nak suruh saya jadi gangster...sanggup die conteng muke saya nampak ganaz..pergghhh tak puah ati betoii la.....
Megat : so???
Baby : so saya pon dah tumbuk la perot orang yang menconteng muke saya nie....sampai menggelumpor saya tumbok....tapi abg megat awex-awex saya semua nye lari sebab muke saya dah tak cute......

dengan tiba-tiba untuk kali kedua


oitt..sape yang conteng muke kawan aqu ??!!! aqu marah nie.. dah macam kure-kure dah....meh sini bia aqu conteng muke korung pulak...


haaa... so untuk pengetahuan angpa semua..jangan la sesekali membuat bayi anda sesuka ati anda je and sesedap rase je..sesuamgguhnya mereka pun ade perasaan gak....
the end of the story....buat la bayi korung semua macam nie

kan comey n sedap mate memandang......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan